close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך בוחרים חיתול מתאים לתינוק?

מערכת שורשכג אייר, תשפ17/05/2020

חיתול מתאים לתינוק לא חייב להיות יקר – כך קונים איכות במחיר נוח

תגיות:
כהורים צעירים, הנושא הכלכלי בוודאי מעיק עליכם בצורה משמעותית, כאשר התחום שבו רבים כמותכם משקיעים את מרב כספם בשנים הראשונות, הוא החיתולים. ההחלטה לרכוש סוג מסוים של מוצרי החתלה והיגיינה, נובעת לרוב בגלל הכרח כלכלי מסוים ולא תמיד מתוך רצון להתאים את הדגם הנכון של החיתול אל התינוק הספציפי. היכרות עם ההיצע המגוון של ענף זה בישראל, יכול לחשוף אתכם לסוג מדויק של מוצרי החתלה עבור תינוקכם, זאת מבלי להעיק יותר מדי על הארנק.

כמה כסף משקיעים בכל חיתול?
מי שמרגיש כי חלק נכבד ממשכורתו מושקע בקניית חיתולים
כנראה צודק – זהו ללא ספק המוצר הנצרך ביותר על ידי תינוקות רכים. אם בנושא ההאכלה ישנם מי שדוגלים בהנקה בלבד ובכך, יש לומר בכנות, חוסכים לא מעט כסף, הרי שבתחום ההחתלה אין יותר מדי אפשרות מלבד שימוש במוצר כזה או אחר, שעולה סכומים רבים בכל חודש. קשה להציג ממוצע מייצג של מחירים עבור החיתולים שנמכרים בישראל, כיוון שישנה דינמיות מתמדת במחירים של מוצר זה. מבצעים שונים, אריזות משפחתיות ומשתלמות הם רק חלק מהדרכים שבהן בוחרת היצרנית למשוך אליה רוכשים. אתם כלקוחות, תפקידכם לבחון באופן קבוע את העלויות המשתנות ולבצע קנייה צרכנית חכמה, כל זה מבלי לוותר על ההגנה הטובה ביותר עבור הילד שלכם, בתחום ההיגיינה.

האם כדאי לקנות מלאי גדול מראש?
לחיתולים ישנן מידות שאמורות להתאים לגודלו של הילד ולגילו. הורים רבים עושים את הטעות של רכישת חבילות חיתולים רבות מאותה המידה, מבלי שיוכלו כמובן לדעת באיזה שלב בהתפתחותו – הילד יפסיק להשתמש במידה זו ויזדקק לאחרת, גדולה יותר. בנוסף, לעיתים מבנה הגוף המשתנה ואפילו מגדרו של התינוק, יהפכו חיתול מסוים לחסר תועלת לעומת מתחרה שלו, שיעניק הגנה מתמשכת לאורך זמן ויובש לשעות ארוכות. זה נכון, מצד אחד, שמוטב "לנצל" מבצעים אטרקטיביים, אך בצורה מבוקרת ותוך כדי תכנון. חיסכון של כסף הוא חשוב, במיוחד בתקופה שהיא כה לחוצה מהבחינה הפיננסית כמו ההורות הטריה. עם זאת, אל לכם להתפשר על היכולת של החיתול שאותו בחרתם לקנות לתינוקכם, לספוג את הפרשות גופו בצורה האפקטיבית ביותר, כאשר נושא זה יכול להיות מושפע ממגוון גורמים ויכול לקבל מענה משפע של דגמי חיתולים שונים, הנמכרים בארץ.

איך יודעים איזה סוג מבין החיתולים הוא המתאים ביותר?
על מנת לנסות ולהתאים את החיתולים המוצלחים ביותר לתינוק שלכם, כדאי כמובן להשתמש בכמה שיותר סוגים ולעשות השוואה. מכיוון שהרוב המכריע של ההורים לא באמת יקנו את השפע שקיים בסופרמרקט הקרוב לביתם, ניתן לערוך את ההתאמה תוך שאילת חיתול או שניים מחברים, המיוצרים על ידי חברה שונה מזו שאתם רגילים להשתמש בה. באופן כזה תוכלו להתנסות בזמן אמת בחיתול מסוים לעומת מתחרהו ולהבין איזה מהם "עובד" טוב יותר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה